Kako izvršiti narudžbu?

Prvo pronađite željeni proizvod. Proizvodi su kategorisani u izborniku.. Zatim kliknite gumb Dodaj u košaricu. Proizvode u košarici možete pogledati tako da kliknete na sivu tipku u desnom kutu s ikonom košarice. Imate dvije opcije, gumb za pregled košarice ili gumb za narudžbu. Ako odlučite pogledati košaricu, prikazat će se naručeni proizvodi. Ako odaberete opciju narudžbe, web stranica će vas preusmjeriti na podatke o platitelju i dostavi. Kad odaberete korak pogledajte košaricu i pregledajte artikle, kliknite na nastavak kupovine, a zatim unesite svoje podatke o dostavi i kliknite gumb za nastavak da biste odabrali plaćanje. Prilikom odabira plaćanja odaberite željeni način plaćanja i kliknite gumb završi narudžbu. Potvrdu narudžbe dobit ćete na vaš e-mail. Za pomoć pri kupnji obratite se na e-mail: info@sen.hr

Kada ću dobiti naručeni proizvod?

Narudžba će biti poslana u roku od 1-3 radna dana od dana kupnje.

Kako da znam kada će mi dostaviti paket?

GLS će vas o dostavi obavijestiti SMS-om. Iz tog razloga je važno da prilikom narudžbe unesete svoj telefonski broj.

Koliki je trošak dostave?

Za narudžbe veće od 400 kn, poštarina je besplatna. Za narudžbe ispod 400 kn, cijena dostave je 29 kn.

Na koje je sve načine moguće platiti?

Nudimo 2 mogućnosti plaćanja:

  • putem Paypala gdje možete odabrati plaćanje putem Paypala ili kreditne kartice,
  • po pouzeću, gdje paket plaćate gotovinom ili kreditnom karticom dobavljaču iz GLS-a.

Kako provjeriti da li je narudžba uspješno izvedena?

Nakon uspješno poslane narudžbe poslat ćemo vam automatski generiranu poštu. U e-mailu možete vidjeti naručene proizvode, količinu, cijenu, adresu uplatitelja, adresu za dostavu i broj narudžbe.

Naručio sam paket, ali ga još nisam dobio, što mogu učiniti?

U svakom slučaju možete se obratiti na naš e-mail info@sen.hr i provjerit ćemo gdje se vaš paket nalazi.

Ne znam naručiti proizvod putem interneta. Što mogu učiniti?

Pišite nam na naš e-mail: info@sen.hr i rado ćemo vam pomoći pri kupnji.

Imam promo kôd za popust koji ne radi?

Kad primite kôd, provjerite važeće uvjete. Možda kôd nije više validan; kôd se ne odnosi na odabrane proizvode ili je ukupni iznos kupnje prenizak da biste mogli kôd iskoristiti.

Kako mogu prikupiti bodove lojalnosti?

Za prikupljanje bodova lojalnosti morate biti prijavljeni na korisnički račun. Prijavite se –> OVDJE.

Kako dobiti bodove možete pogledati –> OVDJE.

 

 

Za sva pitanja vezana za proizvode i za savjete nam pišite na info@sen.hr Također možete ispuniti i poslati obrazac koji možete naći na stranici >> KONTAKT