Chitosan UKLANJA MASTI, L-karnitin IH SAGORIJEVA

Chitosan

Dobiva se iz školjki morskih životinja, najčešće iz hrskavice jastoga i drugih rakova.

Chitosanske molekule su pozitivno polarne.  Stoga privlače negativne dijelove molekula i vežu masnoću, lipide i žuč. Tako nastaju veće polimerne tvari koje probavni sustav ne razgrađuje. Chitosan djeluje i kao sredstvo za koagulaciju ostalih aktivnih tvari, probavnog otpada i vlakana, veže ih za sebe i eliminira ih iz tijela. Te čvrste tvari mogu sadržavati složene lančane dijelove sa visoko kaloričnim šećerom i ugljikohidratnim micelijem, tvari koje se često pretvaraju u tjelesne masti. Napokon se ovaj  polimer eliminira kao otpad iz probavnog sustava. Pri tome nosi sa sobom masti i druge tvari koje se kasnije mogu pretvoriti u masti. Chitosan se veže za masnoće u želucu prije nego što započne metabolizam i na taj način sprečava apsorpciju u probavnom traktu. Ukratko: chitosan apsorbira i veže masnoću te se izlučuje iz tijela kroz gastrointestinalni trakt.

Chitozan snižava loši LDL kolesterol i podiže dobar HDL kolesterol.

Osim funkcije mršavljenja, chitosan pomaže i u:

  • pospješuje zacjeljivanje čira / rana
  • inhibira stvaranje plaka i propadanje zuba
  • pomaže u sprječavanju opstipacije
  • pomaže u regulaciji krvnog tlaka
  • liječi i spriječava sindrom iritabilnog crijeva
  • djeluje antibakterijski i antifungalno

 

L-karnitin

L-karnitin je prirodno prisutan u našem tijelu, a nalazi se uglavnom u koštanim mišićima, srcu, jetri i bubrezima. L-karnitin je u našem tijelu posebno potreban u procesima proizvodnje energije, pa se često preporučuje kao dodatak prehrani osobama koje se redovito bave sportom ili različitim tjelesnim aktivnostima.

Konzumiranje L-karnitina preporučuje se neposredno prije tjelesne aktivnosti kako bi se maksimalno iskoristila tjelesna mast za energiju.

Dodatak L-karnitina pomaže u sagorijevanju tjelesnih masti i utječe na razinu kolesterola.

Ako smo na dijeti bez ugljikohidrata (poput LCHF), tijelo za energiju troši masti ili proteine. Budući da je unos kalorija u prehrani nizak, tijelo obično dobija masti i bjelančevine samo iz vlastitih rezervi. Konzumiranje tjelesnih bjelančevina iz mišića dovodi do smanjenja mišićne mase, što rezultira sporijim metabolizmom, što negativno utječe na performanse prehrane. Mišićna masa je ujedno i najveći sagorijevač kalorija u mirovanju. Dodatak L-karnitina omogućava vam povećanje iskorištavanja masti i na taj način smanjujete upotrebu tjelesnih proteina za energiju.

 

⭐ Prehrambeni dodatak Chitosan, L-karnitin, preporučujemo konzumirati neposredno prije tjelesne vježbe radi povećane učinkovitosti sagorijevanja masti. 

Dijeli:
Priporočilo prijatelju [woocommerce_refferal_form]

GORE